Zwroty
a) możesz odstąpić od zakupu do 14 dni od otrzymania przesyłki
b) zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas, gdy towar jest w stanie niezmienionym (brak widocznych śladów użytkowania, niezniszczony), z wyjątkiem sytuacji, gdy zużycie wynikało z korzystania koniecznego do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy
c) przy odsyłaniu towaru polecamy korzystanie z usług sprawdzonych firm kurierskich lub przesyłek z potwierdzeniem nadania. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem
d) w przypadku pytań prosimy o kontakt pod adresem: biuro@haczykowo.pl
Reklamacje
Mimo dokładania przez sklep haczykowo.pl wszelkich starań, aby sprzedawany towar zawsze cechował się jak najwyższą jakością, może się okazać, że będzie on wadliwy. W takiej sytuacji masz dwa lata na złożenie reklamacji.
Jak dokonać reklamacji?
W naszym sklepie reklamacji możesz dokonać w dowolny i najbardziej wygodny dla Ciebie sposób – drogą elektroniczną lub w formie pisemnej. Do tego celu wykorzystaj formularz reklamacyjny dostępny do pobrania
W pierwszym przypadku należy wysłać nam e-mail z załączonym formularzem reklamacyjnym, a następnie dosłać nam paczkę z dopiskiem „Reklamacja”, w drugim zaś – wysłać towar od razu wraz z dołączonym formularzem reklamacyjnym. Pamiętaj, żeby wybrać pewny sposób dostarczenia przesyłki oraz dobrze zabezpieczyć artykuły – tak, aby nie ucierpiały w transporcie.
Towar prosimy przesyłać na adres:
Haczykowo.pl
Ul. Przemysłowa 3
35-105 Rzeszów
Tel: +48 725 333 001
sklep@haczykowo.pl
W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z nami telefonicznie: Tel: +48 725 333 001
Rozpatrzenie reklamacji
Nasz sklep ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Jako Klient masz prawo: złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny zakupionego towaru, zażądać wymiany na towar pozbawiony wad, zażądać nieodpłatnej naprawy produktu. Postaramy się rozpatrzeć Twoją reklamację w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności.
Do pobrania: